Ustal spotkanie z klientem
Aby rozpocząć działania związane z zarezerwowanym klientem kliknij przycisk 'Ustal spotkanie'. W ten sposób będzie można wyznaczyć termin spotkania z klientem aby przedstawić mu naszą propozycję.
Zmień termin spotkania
Poczekaj na spotkanie z klientem. Gdy minie termin tego spotkania status klienta automatycznie zmieni się na inny i będzie możliwość wstawienia notatki na temat spotkania.
Czasami konieczna jest zmiana terminu, możesz to zrobić klikając na przycisk 'Zmień termin spotkania'.
Sporządź notatkę
Aby dodać notatkę o spotkaniu z klientem kliknij na przycisk 'Sporządź notatkę'.
Jeśli klient zmienił spotkanie w ostatniej chwili i nie było możliwości zmiany terminu spotkania, kliknij na przycisk 'Sporządź notatkę', będzie tam jeszcze możliwość zmiany tego terminu.
Dokończ notatkę
Przerwano sporządzanie notatki. Zmiany zostały zapisane. Możesz powrócić do pisania notatki ze spotkania klikając na przycisk 'Dokończ notatkę'.
Czekaj na przygotowanie oferty
Zakończono wstawianie notatki o spotkaniu z klientem. Edycja notatki nie jest już możliwa. Czekaj proszę na przygotowanie przez nas oferty.
Jeśli zakończenie notatki zostało zaznaczone przez pomyłkę, skontaktuj się z nami pod adresem admin@tnijmykoszty.pl.
Klient zakończony
Zakończono notatkę bez zaznaczania chęci przygotowania oferty. Zatem obsługa klienta w dziale Obsługi Systemów ZOZ została zakończona.
Jeśli zakończenie notatki zostało zaznaczone przez pomyłkę, skontaktuj się z nami pod adresem admin@tnijmykoszty.pl.
Przygotowywanie oferty
Przygotowujemy dla Ciebie ofertę. Prosimy o cierpliwość. Gdy oferta zostanie przygotowana, zostanie wysłany do Ciebie mail informujący o tym.
Oferta gotowa
Została przygotowana przez nas oferta dla Twojego klienta. Kliknij na przycisk 'Pobierz ofertę' aby uzyskać do niej dostęp.
Pobierz ją na swój komputer, wydrukuj i przedstaw klientowi.
Jaką decyzję podjął klient
Wydrukuj pobraną w poprzednim kroku ofertę i przedstaw ją klientowi. Następnie zaznacz jego decyzję wybierając odpowiedni przycisk powyżej.
Klient zakończony
Po zapoznaniu się z naszą ofertą klient zrezygnował z dalszej współpracy. Zatem obsługa klienta w dziale Obsługi Systemów ZOZ została zakończona.
Jeśli nastąpiła pomyłka, zgłoś ten fakt na adres admin@tnijmykoszty.pl.
Rozpoczęcie pracy z klientem
Zarezerwowano klienta, ustal teraz termin spotkania z klientem klikając na przycisk USTAL SPOTKANIE. Możliwe że spotkanie już się odbyło, jednak w takiej sytuacji również ustal termin zaznaczając datę z przeszłości.
Sugestie elektryka
Pobierz sugestie elektryka dotyczące wyboru najlepszego EkoReduxa i przedstaw ją klientowi by mógł złożyć zamówienie.
Decyzja klienta
Wydrukuj sugestie elektryka i przedstaw je klientowi. Zachęć go do złożenia zamówienia. Na podstawie decyzji klienta wciśnij odpowiedni przycisk
Faktura pro-forma
Pobierz i wydrukuj fakturę pro-forma a następnie przekaż ją klientowi aby mógł dokonać wpłaty.
Oczekiwanie wpłaty
Czekaj na wpłatę klienta zgodnie z kwotą widoczną na fakturze pro-forma. Po odnotowaniu wpłaty wystawimy fakturę VAT.
Faktura VAT
Pobierz i wydrukuj fakturę VAT a następnie przekaż ją klientowi.
Przesyłka wysłana
Przesyłka została wysłana na adres klienta. Zadbaj o to by klient poinformował Cię gdy ją otrzyma. Wtedy poinformuj nas o tym klikając na przycisk "Odebrano przesyłkę".
Zamawianie EkoReduxa
Złóż zamówienie w imieniu Klienta, zgodnie z przedstawioną mu sugestią elektryka.
Przygotowywanie oferty
Oferta jest aktualnie tworzona.
Oferta gotowa
Pobierz gotową ofertę przez kliknięcie POBIERZ OFERTĘ następnie wciśnij POBRANO OFERTĘ.
Wstawianie dokumentów
Wstaw faktury (z ceną jednostkową za energię elektryczną) z 6 ostatnich miesięcy. Jeśli klient ma umowę na czas określony z teraźniejszym dostawcą to do kiedy, jeśli na czas nieokreślony to jaki jest okres wypowiedzenia.
Jeśli klient ma taryfę B, to czy ma układ pomiarowy dostosowany do zdalnego odczytu.
Gdy wstawisz wszystkie dokumenty wciśnij WSTAWIONO DOKUMENTY.
Oferta gotowa
Pobraną ofertę przedstaw klientowi. Po odbytym spotkaniu kliknij KLIENT CHCE UMOWĘ / KLIENT NIE CHCE UMOWY.
BOK wysłał fakturę proforma.
Faktura została wysłana zarówno Tobie jak i klientowi. Gdy klient dokona wpłaty BOK będzie mógł wysłać zamówiony EcoRedux. Prosimy monitorować klienta w przypadku opóźniającej się wpłaty.
Klient został zarezerwowany
Partner zarezerwował klienta. Czekaj na jego dalsze kroki do momentu wstawienia notatki o spotkaniu.
Ustalono termin spotkania z klientem
Partner umówił się z klientem na spotkanie. Czekaj na jego dalsze kroki do momentu wstawienia notatki o spotkaniu. ciekawe
Nastąpiło już spotkanie z klientem
Partner jest już po spotkaniu z klientem. Jego zadaniem jest teraz przygotowanie notatki z tego spotkania. Czekaj na jego dalsze kroki do momentu wstawienia notatki o spotkaniu.
Brak oferty
Jeżeli nie będzie odzewu od Pana Macieja Wiertela to po 48 h zadzwonić do niego.
Wstawianie dokumentów
Partner wstawia faktury i inne potrzebne dokumenty (ankiety etc.) ja to pobieram (POBRANO DOKUMENTY) i wpisuje do raportu.
Telefon do partnera
Po wstawieniu oferty, wykonaj telefon do partnera z informacją o wstawieniu oferty i zachęć do jak najszybszego odwiedzenia klienta.
Biznes Serwis
1
1
select * from bs_atom where tabela='minilista' and atom_id=1,1
ok
Biznes SerwisLogowanie
Logowanie,login.php,login-user